jandiwan

kenapa nak stress ? bacalah karya saya

tingginya kau preview

tingginya kau preview

Aku perasan kan , kulit kawan-kawan sekelas aku makin gelap . Bila aku tegur , semua merungut perhimpunan di tarmeklah yang menyebabkan diorang hitam .

 

" Haha aku bukannya nak bangga diri kenyataannya memang aku tinggi dan kau pula rendah . Hahahahha !! "

" try catch this thing if that is a lie " EMIER HAZIQ melarikan jam tangan Nurezzah ke luar kelas .

 

" Aarghh !! Kejamnya dia kata aku rendah .. Ei , tapi dia tu cool jugak kan ? Hahahahaha . Klaulah dia .... Ehh ehhh astagfirullahalazim . Ingat Allah ! berangan je melebih kau ni " NUREZZAH menampar pipinya beberapa kali sebelum kembali berangan

 

setiap lelaki yang tinggi memerlukan perempuan yang rendah sebagai pelengkap kehidupan mereka .. dan aku memilih kau sebagai suri dalam hidup aku "