jandiwan

kenapa nak stress ? bacalah karya saya

itu atau ini yang mana satu cinta preview

itu atau ini yang mana satu cinta preview

aku cintakan kau dari dulu , tak luput kini dan semestinya sampai akhir hayat aku

 

" Dulu orang panggil cinta monyet bila jatuh cinta waktu tengah belajar .. tapi , sekarang lebih cenderung kepada cinta beruk memandangkan semua yang masih belajar fanatik sangat bercinta sampai abaikan pelajaran . Macam kau lah ! setiap hari hantar love letter kat aku . huhhh .. im sick of you " 

" APA ?! " 

" TAK PERLU SOROKKAN DAH . SEKARANG NI AKU NAK BIAR SATU KELAS TAHU PERANGAI KAU "