What??!

What??! Kau rampas ttm aku ?!? Haishh kau cakap kau nak kawan ngan aku but .. ape yg boleh kau tunjuk sebagai kawan kat aku ... dah lah pinjam buku aku , kau pi conteng buku aku? ? Haish kurang ajar betul.. dah lah ape² mintak tolong aku .. then cakap aku sombong .. fu** u .. erghhh ..ape kau ingat aku batu.?? Takde perasaan langsung ..rampas ttm aku buat macam tak bersalah pi mampos kau ... sbb tu aku tak nak layan kau tah² nanti bf aku pom kau nak rampas... macam cantik sgt .. dah larh gigi kau kotor mcm tak gosok geli aku tengok .. key lah bye nite