happyOrsad

Welcome to my blog

What??!

What??! Kau rampas ttm aku ?!? Haishh kau cakap kau nak kawan ngan aku but .. ape yg boleh kau tunjuk sebagai kawan kat aku ... dah lah pinjam buku aku , kau pi conteng buku aku? ? Haish kurang ajar betul.. dah lah ape² mintak tolong aku .. then cakap aku sombong .. fu** u .. erghhh ..ape kau ingat aku batu.?? Takde perasaan langsung ..rampas ttm aku buat macam tak bersalah pi mampos kau ... sbb tu aku tak nak layan kau tah² nanti bf aku pom kau nak rampas... macam cantik sgt .. dah larh gigi kau kotor mcm tak gosok geli aku tengok .. key lah bye nite