MY IDOL.

MY IDOL.
ASSALAMUALAIKUM WBT. Hari nihh baru ade kesempatan nak taip. huhuhu. okayy. nampak tak gambar kat atas ? . mestilahh nampak kann. so, hari nihh aku nak cerita tentang dia. siapa dia ? dan apa kaitan dia dalam hidup aku ? . mesti nak tahuu kan ? . yess . wait a minute. tengahh pikir ayat boombastic. hehe. nama dia NURAINAA ZAFIRAH BT ROZELAN. sedap kan ? tengok rupa laa. okayy. dia nihh YT aku. mesti korang wonder kan apa YT tuhh. takpe. let me explain. YT is young teacher. macam mentor mentee laa. tapi mentee kita panggil YS. young student. so, ainaa is my YT. aku ade partner YS sorang lagi. name dia NURFATIN NABILAH ABD HAFIDZ. aku sayng ainaa nihh. sayang gile-ii. dia banyak ajar aku. dia banyak sabar dgn aku. dan dia jugak lah yg daa ubah perjalanan hidup aku dkat mrsm muadzam shah. kalau dulu, aku langsung tak hargai waktu prep aku. tapi bila ada dia, aku hargai gila waktu prep aku. even sesaat. ainaa nihh budak bijak. 10 A pt3 dohh. aku bangga gilaa. tapi, tahun depan dia mintak pindah. mrsm bitara. aku sedih gilaa. sebab aku tahuu. dia akan dapat. aku tak tahu laa macam mane hidup aku tanpa dia. hmmm. tapi aku janji yg aku akan belajar sungguh-ii. aku akan jadi seorang YT yang hebat. terlalu banyak benda yg ainaa nihh buat untuk aku. tak terbalas. aku harap dia takkan lupa aku bila dia pergi BITARA nanti. aku doakan yg hari-ii dia akan menjadi lebih baik di maktab baruu. begitu jugaa dengan hari-ii  aku di MRSM MUADZAM SHAH. ya Allah, berilah aku kekuatan aminnn.