zul hafiz,

salah aku tak pernah hargai kau. 

salah aku tak pernah layan kau bebaik.

salah aku tak pernah anggap kau ada. 

salah aku bila kau ada aku layan kau macam sampah.

akulayan lah macam tapi kau tetap sabar dengan aku.

aku berkasar kau layan baik.

aku kurang ajar kau tak pernah balas.

apa aku nak kau layan kan aje. sikit pun aku tk pernah fikir kau ada duit atau tak. aku suka suka je mintak dan kau tunaikan je apa aku nak. 

aku marah kau. being childish tapi kau layan kan je kau sabar je. 

sekarang kau dah takde. dah pergi dari aku.

aku mintak satu je. kau datanglah balik. 

aku rindu kau.

terlalu. broken heart